Telefonie
Eerste hulp bij VoIP issues
Onze Helpdesk medewerkers zien regelmatig vragen voorbij komen over onze Fonzer VoIP oplossing.
In de handleiding hieronder worden de meest voorkomende vragen beantwoord.
Geen onderhoud, minder kosten, een optimale geluidskwaliteit en ultieme flexibiliteit. Bellen in de cloud heeft heel wat voordelen.
Heb je problemen met VoIP? Raadpleeg dan de Fonzer handleidingen om mogelijke problemen te verhelpen!
Blijft het probleem aanhouden? Aarzel dan zeker niet om onze Helpdesk te contacteren!
- Spookbelletjes / Ghostcalls
- Registratie
- Configuratie
- Defect
- Netwerk
- Audio problemen
- Poortinstellingen
- DID/DDI
Op zoek naar een IT-partner voor jouw KMO?
Wil jij ook veilig én efficiënt kunnen werken en meteen geholpen worden bij problemen, en dit alles zonder dat jouw IT kosten de pan uitswingen?
“De telefooncentrales in België en Polen zijn met elkaar verbonden. Hierdoor kunnen onze medewerkers kosteloos bellen tussen beide locaties.”
Matthijssen Toine – Odyssey Logistics