Computer
Hoe stel ik een out of office in op een gedeelde mailbox?
Onze Helpdesk krijgt regelmatig de vraag hoe je een afwezigheidsassistent (out of office assistent) aanzet op een gedeelde mailbox.
We leggen het je graag uit.
Verplaats jouw werkplek naar de cloud met Microsoft 365. Onze experts helpen je graag op weg.
- Ga naar www.office.com
- Log in met de gebruikersgegevens van jouw persoonlijke account
- Ga naar de Outlook app
- Klik rechtsbovenaan het scherm op het cirkeltje met jouw naam
- Kies Ander postvak openen
- Type het e-mailadres in van de gedeelde mailbox
- Zoek in de lijst naar de desbetreffende gedeelde mailbox
- Klik deze aan en klik op openen
- Klik op het tandwiel
- Ga onderaan naar Alle outlook-instellingen weergeven
- Vink Automatisch antwoorden aan
- Kies het eventuele tijdsbereik
- Vul de te antwoorden tekst in, let op dit kan binnen én buiten de organisatie
- Klik daarna op Opslaan
Op zoek naar een IT-partner voor jouw KMO?
Laat ons weten wat er in jouw organisatie beter kan. Kleine of grote KMO? We bekijken graag met jou welke oplossingen het meest geschikt zijn en bieden standaardformules of maatwerk aan. Aan jou de keuze.
“We willen de organisatie niet overspoelen met tools en kiezen bewust voor een eenvoudige structuur met Microsoft Office 365 als basis.”
Beirens Kristin – Mauquoy Token Company