Computer
Hoe voeg je een e-mailaccount toe aan je Outlook?
Wil je een extra e-mailaccount toevoegen aan je Outlook, maar je weet niet hoe?
Geen nood. We leggen het je graag stap voor stap uit.
Verplaats jouw werkplek naar de cloud met Microsoft 365. Onze experts helpen je graag op weg.
Windows
- Selecteer Bestand > Account toevoegen
- Voor Microsoft 365 en Outlook 2016 : Voer jouw e-mailadres in en klik op Verbinding maken.
- Voor Outlook 2013 en Outlook 2010: Voer jouw naam, e-mailadres en wachtwoord in en selecteer Volgende.
- Als je erom gevraagd wordt, vul dan jouw wachtwoord opnieuw in en selecteer OK.
- Selecteer Voltooien zodat je met jouw e-mailaccount in Outlook aan de slag kunt.
Mac
- Selecteer Outlook > Voorkeuren > Account.
- Klik op het plusteken (+) > Nieuw account.
- Typ jouw e-mailadres > Doorgaan.
- Typ jouw wachtwoord > Account toevoegen.
- Selecteer Gereed om aan de slag te gaan met Outlook voor Mac.
Op zoek naar een IT-partner voor jouw KMO?
Laat ons weten wat er in jouw organisatie beter kan. Kleine of grote KMO? We bekijken graag met jou welke oplossingen het meest geschikt zijn en bieden standaardformules of maatwerk aan. Aan jou de keuze.
“We willen de organisatie niet overspoelen met tools en kiezen bewust voor een eenvoudige structuur met Microsoft Office 365 als basis.”
Beirens Kristin – Mauquoy Token Company