Over Office-IT

Onze Helpdesk scoort 4,6 op 5!

We investeerden het voorbije jaar fel in de optimalisatie van onze dienstverlening. Zo introduceerden we nieuwe onderhoudsformules voor werkstations én we beslisten om onze Helpdesk verder uit te breiden. Bij een onderhoudsformule is vanaf nu de Office-IT Prio Helpdesk standaard inbegrepen. Een service die onze klanten bijzonder weten te waarderen, zo blijkt.

Helpdesk tem van Office-IT

Laat ons weten wat er in jouw organisatie beter kan. We bekijken graag met jou welke oplossingen het meest geschikt zijn en bieden standaardformules of maatwerk aan. Aan jou de keuze.

Klanten willen niet wakker liggen van hun IT. Ze stappen alsmaar vaker over op onze proactieve dienstverlening waarbij wij achter de schermen zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Professionele eerstelijnshulp

En gaat er dan toch eens iets mis, dan kan je terecht bij onze Helpdesk voor snelle, professionele en kwalitatieve eerstelijnshulp.

Ons Helpdesk-team van IT-experten wordt heel regelmatig in de spreekwoordelijke bloemetjes gezet. De resultaten van onze enquêtes liegen er niet om. De Office-IT Prio Helpdesk krijgt een gemiddelde score van maar liefst 4,6 op 5!

Ook de reacties spreken voor zich:

“Geen enkele negatieve opmerking. Prima opgelost en ook snel.”

“Zoals altijd zeer vriendelijk en behulpzaam! Perfect verder geholpen!”

“Everything to the best of satisfaction.”

Op zoek naar een IT-partner voor jouw KMO?

Laat ons weten wat er in jouw organisatie beter kan. Kleine of grote KMO? We bekijken graag met jou welke oplossingen het meest geschikt zijn en bieden standaardformules of maatwerk aan. Aan jou de keuze.

“Toen we op zoek moesten gaan naar een nieuwe IT-partner was de keuze voor Office-IT snel gemaakt.”

Beirens Kristin – Mauquoy Token Company